søndag 26. oktober 2008

Evaluering

A. Foto:
Jeg har lært ganske mye egentlig. Nå ser jeg motiv i mer en før. Det er ganske kjekt. Jeg føler at jeg har lært hvordan jeg kan gjøre bilder mer spennende. Før tok jeg bilder bare for å ta, men nå tenker jeg over komposisjon, lys og vinkel. Jeg liker godt å fotografere, Hvertfall når jeg har lært litt mer om å ta gode bilder.
B. Blogging
Blogging går helt greit. Det er greit å forstå opplegge. Blogging er gøy, fordi da kan jeg se på andre sine bilder, og kan legge inn komentarer, og få komentarer. Det er lett å legge ut på bloggen, og det med lenker er heller ikke vanskelig.
Jeg har lært ved å prøve, jeg hadde ikke vert borte i blogging før, men jeg har lært etterhvert som jeg har brukt det.
Jeg legger ikke ut hvilket somhelst bilde. Jeg liker ikke tanken på at bildene skal bli missbrukt. Det vil jeg ikke. Derfor spør jeg om lov til å legge ut bilder, hvis det er bilde av noen personer. Jeg forstår at det er viktig, fordi det er så mye som kan bli missbrukt med all den teknologien vi har i dag. Blogging kan bli brukt til så mye spennende vis det bare blir brukt rett. Det kan bli brukt til så mye, privat, jobb, visuelle fag, design, det er uendelig med muligheter, det er nesten bare fantasien som stopper deg. Blogging kan brukes til så mye, derfor vil jeg anbefale folk til å prøve det ut.

Ingen kommentarer: